kolmekümnes aprill

April 30, 2010



no olgu võtame sõna ühe kõige mõtetuma tähtpäeva teemal ever. mõtlesin et väldin teemat n shit aga tra sattusin kah läti pealinna raeplatsi kuradi korporante laulmas kuulmas. peale seda tuli nagu kord lubab läti linnapea kõne kus ta lubas nendele laululindudele võimu täna kätte anda lubadusega et see koidikuks tagasi antaks. no oibljää.. esiteks on see juba putsis idee - hipid arvavad et võivad teha mida iganes ja ülejäänud textbook tartlased tõstavad rusika ja karjuvad jeee
MINGE PUTSI :(
niigi kannata seda hipi sitta iga päev nüüd vaata pealt kuidas dorpatirahvas jaurab ka veel. mul on kurat kodus aken lahti ja ma kuulen teie fucking hümne siin kuigi ei tahaks. mis teen panen akna kinni v? yo koer - minge putsi!
nagu ütleb üks vend kes lõuksi peaks mult saama, et ma pole emsii vaid ma olen pätt. seadused mulle ei loe ja selle jama lõpetan igal võimalusel.
ühesõnaga järjekordne päev kus kõigil on küsimus "yo mis sa siis volbril teed?" ja ootavad vastust et "teen lõket ja joon". tra mõelge peaga juua võib iga päev mis teil on nüüd vabandust vaja? pigem võiks 30aprilli ja 1 mai üldse kainusepäevadeks kuulutada - tahaks seda nutujõge näha.
No olgu mis ma siin närvitsen. lugu mida te ilmselt mu teksti peale kuulata tahate on justini cry me a river ja plaan mida teha on täna kinni tõmmata.



ps. tekst pole kedagi solvav. kui tunned ennast solvatuna siis on see sinu probleem (kommentaarid kustutatakse)

4 comments:

Pretty Little Nightmare said...

Ainuke, kes siin kommenteerib olen mina ja as you know I do not give a shit about Tartu ja eriti veel nendest jubedatest Korporantidest!!! Miks nad üldse eksisteerivad??
Me siin pealinnas oleme targemad kui on reede tuleb juua ja pidutseda suva see,et on 30, 1 või 23 :) Ja õlle tuli ka kell kaks ära osta. No,et kainelt ikka ostetakse endale tagavara rohkem :) minu arust hea mõte. avasingi esimese õlle.

helmut said...

põhiteema korporantidel - kui palju sa jood ja mida sa jood

jeerum said...

korbivennad imevad nii lurinal: mitte munnigi nad ei tee ära, lakuvad kusagil keldris õlut ja kannavad ülikondasid puruks :s

aga volber rokib, see ongi ehe maalähedane püha koos lõkkes jopekäiste ära põletamise ja aida taga naabriplika keppimisega

asdasd said...

tra te selle joomise nii keeruliseks teete?

Post a Comment